Assalamualaikum semua.

Dah lama tak update blog. Okay saya sihat alhamdulillah. Just sangat penat sebab form 5. Ahahah see, again, form 5 jugak yang kena blame. Now dah pegang banyak jawatan. Dengan jadi pengawasnya lagi, ohooooo vangang. Okay seriously bukan nak bajet, actually aku taknak jawatan koku. My mom pun suruh decline. Sebab memenatkan, banyak tugas. Kalau satu takpe, ni 3 sekali gus sapu naib pengerusi. Aku taktahu la dorang actually memang rasa aku boleh pegang or kenakan aku, seriously rasa macam huk'aloh sikit. But pape pun, rezeki for collect sijil koku otw aite? Hafiz pun ada support, "sayang boleh punya" haha dia cakap bukan aku. Yang penatnya aku, haha k.

Then bout sch, too many hw I told you~ Rasa stress pulak. And I keep overthinking all the time, give up easily, jealous with the things I should not too. Macam apeje. Tambah lagi sekarang dah sibuk dengan sukantara and so on, stress nya kena datang petang-petang. Buat hw kena lah malam, ugh. Hw bukan satu dua, banyak pulak tu, then after this nak masuk tuition lagi, ughhhhhhhh lagi la boleh jadi gila. Btw peha to toe still sakit lagi sebab practise merentas desa, baru practise, kaloh pulak tu, sakit pulak tu, Hafiz tinggalkan aku kat belakang pulak tu. Cian ._.

Alhamdulillah so far so good dengan dia. He quiet understanding, loving-loving, bajet-bajet sikit en, but kesah apa aku. We support each other untuk teruskan hidup dalam dunia yang penuh pancaroba ini haha in shaa Allah SPM Bahasa Melayu A1 dalam tangan xD

Ok gtg, bye :) xx

Hafizzudin, I love you.