Assalamualaikum, Hi semua :)

sekarang dah pukul berapa entah, pukul 4 lebih a.m macam tu lah kan. Lebih kurang kiranya hari nie dah 4 hari raya. Sekarang pun dah masuk hari jumaat. Nak cerita pasal raya aku lah, bosan gila ni -..-

Raya first bangun pun late, haha, gile tkde semangat raya langsong ! HAHA, lepas tu aku text M.S, hmphh then dia terus bagi pic raya dia, atoto omeynya dia, aku suka gila, terus save, haha, semangat aku ni. Lepas tu seharian lah aku text dia kan kan, lepas rindu sikit. Then dia ada cakap dekat aku jangan layan ex aku dah, HAHA , lawak, memang tk layan dah pun lah, dah boleh terima hakikat :) Semangat pakai baju raya baru, warna hitam cantik, aku cakap dekat M.S aku gagak hitam hari tu xD Then salam kiss muooh muooh ayah dengan ibu pas tu bertolak pergi rumah atok. Raya dekat rumah atok belah ibu, pergi kubur semua, done :) Then malam tu ayah ajak pergi tengok bunga api, for 31st August, awesome one! I loiiikeee! then dekat sana jumpa Yoi Prada's , then ada Syabil lah apa lah, okay, done watching bunga api, balik onlineee, tidur kruh kruh .

Raya kedua siap-siap pergi belah ayah pulak kan, memang jam habis doe jalan, gila tunggu nya, jalan kat kampung aku pun boleh jam, gile fak dam dam ah aku cakap, duduk dalam kereta berebut dengan ayah about station radio, tk habis-habis lagu lamanya, aku nak dengar hitz baru pun tk boleh ! Tkpe bagikannn~ then pergi reunion ayah dekat sekolah lama dia alang-alang dah balik kampung kan kan, aku tk turun kereta pun, hee , duduk dalam kereta tidur lagi, pasang air-cond ambik kau double sedap ouh ! Then balik S.I, ayah pecut habis, lepas tu malam about pukul 10 buat birthday party untuk pak uda aku, means adik ibu aku lah, 2 buckets ayam KFC && Cake Secret Recipe, guess what? Dalam banyak-banyak tu ayam KFC seketul pun tk habis, cake pun sama, aku tktahu kenapa dengan aku haritu, padahal makanan doe, benda yang paling aku suke ! Then main mercun semua, dah macam kak limah dah muka aku cuak. Balik rumah online sebab tengok M.S onl, then dia chat aku sebab Syafiq tuu --' then dia suruh aku tidur awal, aku tk boleh tidur, aku tengok movie lame tu terlelap && tidur kruh kruh.

Raya ketiga pulak, siap-siap nak pergi beraya rumah semua cousin belah ibu, sebab semua adik-beradik ibu ada, so kitorang pun menuju ke rumah makcik nenek atok sedara bagai-bagai tu lah, sumpah makan je kerja aku hari nie, dah tu sampai dekat rumah atok teros tidur dalam pukul 4 lebih macam tu, bangun-bangun bilik tu penuh dengan budak-budak, makcik, cousin semua, ada bapak sedara aku, main game bola, aku pun tengok, pas uh aku tengok jam dah pukul 8 setengah malam ! damn doe, bayangkan memang aku terok gila! Dah tu bangun, cuci muka kumur semua then makan mee basah atok aku masak, memang sedap wey, jangan main-main, hee, lepas tu dah settle semua, balik rumah, lama dalam kereta tidur lagi, dah tu sampai rumah, rehat kejap tengok adnan sempit last-last minit, then mandi onl sampai lah sekarang, hee ! Tadi AHJ call woo ! terbaik, aku rindu dia, tapi aku malas nak rindu dia,err -..- Dia kata aku pekak badak, bongok, aku memang tk dengar ouh dia cakap, sebab dia mamai-mamai cakap dengan aku, hmph, aku onl, coment-ing dengan Ayie, dia memang macam abg aku ouh, gila banyak kitorang comment-comment, borak bagai. Dia dah 2 hari teman aku, hihi, thanks abang besar :D

Aku takut nak tengok wall M.S sebab aku takut hati aku sakit tengok dia wall dengan sape-sape, tapi aku gagahkan jugak stalk dia, dia tk wall sape-sape pun but status dia lain macam, maybe dia rindu ex dia atau pun ada something tk kena :'( Takpe, tk kesah, lagipun dia tk sihat, pity him so much., I'll pray for him.

So, hari nie aku kena pergi hospital, check blood, sure kena inject, memang sure habes ah, takut memang takut, takut kena tahan hospital lagi, Goodluck for me :'(
Kbye.

:) :) :) :) :) :) :)